Tehniški dan v organizaciji in izvedbi Modre delavnice je aktivno učenje z delom. Učenci v malih skupinah načrtujejo, ustvarjajo, gradijo, poskušajo in se ob tem učijo. Kratka uvodna predstavitev in zaključno vrednotenje poveže znanje in izkušnje v smiselno in razumljivo celoto.
Uspešno – Robotika in umetna inteligenca. Tehnični dan za celotno šolo
V 2019/2020 smo tak tehnični dan izvedli na kar 15 šolah.
V 2020/2021 smo (kljub koroni) tak tehnični dan izvedli v živo na kar 12 šolah in na daljavo na kar 5 šolah.
V 2021/2022 smo tak tehnični dan izvedli v živo na kar 28 šolah po celi Sloveniji.
Delavnico lahko pripravimo za celotno šolo do največ 9 oddelkov hkrati. Robotika in umetna inteligenca sta tehnologiji prihodnosti. Tovarna prihodnosti, samovozeči (avtonomni) avtomobili, razumevanje jezika in samodejno prevajanje so zelo zanimive in tudi zahtevne teme, a predstavimo jih tako, da so učenci aktivno vključeni in se učijo z delom.
Trajanje: od 4 do 5 šolskih ur
Starost: od 1. do 9. razreda. Delavnice so prilagojene starosti otrok.
Cena: po dogovoru (okvirno 8 EUR na učenca + potni stroški).
Pokličite 040 395 951 ali pišite modra.delavnica@gmail.com
Ostali možni tehnični dnevi:
NOVO: ARHITEKTURNA DELAVNICA
Vsak učenec se srečuje z arhitekturo; tam, kjer šivi, šola v katero, hodi in še veliko stvari. Vsak učenec bo nekoč obnavljal ali gradil hišo, kupoval stanovanje ali pa bo na delovnem mestu odgovoren za kakšno investicijo, Potrebno je, da ima osnovni pogled na arhitekturo, ki mu bo pomagal pri boljši izvedbi. Vsaka arhitekturna stvaritev mora biti funkcionalna (služi svojemu namenu), trdna (prenaša vse obremenitve), lepe (skladna z okoljem in vzbuja estetske občutke v opazovalcih) ter trajnostno naravnana (se vklaplja v okolje, in ima na okolje kar najmanjši vpliv ter bo obstajala kar najbolj dolgo).
Koliko se zavedamo teh štirih elementov? Koliko se jih zavedajo otroci? Zamislimo si enega zadnjih velikih arhitekturnih dosežkov v naši soseščini – most na Pelješac, ki ga je projektiral slovenski inženir Marjan Pipenbaher. Kaj je potrebno, da bo ta most prenesel vse možne obremenitve, zakaj je umeščen tam, kjer je in zakaj je takšne oblike kot je?
Izvedemo lahko tehnični dan za 6 oddelkov hkrati. Vsak oddelek se sreča s štirimi vsebinami, kjer večino časa praktično ustvarjajo in skozi delo spoznavajo arhitekturne zakonitosti, v kratki predstavitvi pa pokažemo tudi nekaj dejstev, ki jih povežemo s praktično izkušnjo.
- Trdnost. Gradnja arhitekturnega objekta in preizkušanje njegove trdnosti (obtežitev, veter, potres); oblikovni elementi trdnosti, pomen materiala
- Funkcija oz. uporabnost. Učenci izdelajo model zgradbe, ki zadošča podanim zahtevam na začetku
- Lepota in trajnostna gradnja. Učenci načrtujejo svojo hišo, ki bo upošteval kar največ elementov trajnostne gradnje.Hišo načrtujejo tako, da zadošča estetskim kriterije, Pri tem spounajo nekaj elementov estetike v arhitektur.
- Urbanizem. Učenci z modeli postavijo naselje in se pogovarjajo, kaj je potrebno pri tem upoštevati.
Tehnični dan traja 5 šolskih ur in je glede na število oddelkov razdeljen na 3, 4 ali 5 časovnih sklopov.
Cena izvedbe je 8 EUR na učenca + potni stroški. Za manj kot 60 Učencev je cena izvedbe po dogovoru.
Informacije in naročilo: info@simetris,si, 040 395 951
Starost: 1. – 9. razred
Za največ 6 oddelkov!
Stroji in mehanizmi – kako deluje?
Spoznavanje osnovnih in kompleksnih konceptov delovanja električnih in mehanskih strojev (kolo, os, gred, jermensko, zobniško in verižno gonilo, škripec, prestave) ter izgradnja zanimivih in poučnih naprav. Enostavno, vizualno programiranje in sestavljanje naprav in strojev z uporabo elektromotorjev in krmilnikov seta Lego WeDo. Gradnja modelov z Zometool.
Starost: 1. – 6. razred
Robotika in programiranje
Napredno programiranje in sestavljanje kompleksnejših naprav in strojev, z uporabo elektromotorjev in krmilnikov LEGO, uporaba setov Lego Mindstorms in Lego WeDo. Spoznavanje senzorjev in njihove vloge pri delovanju robotov in robotiziranih naprav. Ugotavljanje zmožnosti krmiljenja stroja s senzorji.
Starost: 6. – 9. razred
Alternativni viri energije
Učenci sestavijo delujoči model za izkoriščanje sončne in vetrne energije ter odkrivajo prednosti, slabosti in možnosti uporabe alternativnih virov energije.
Starost: 7. – 9. razred
Sile in tlak – sestavi hidravlično robotsko roko
Učenci spoznajo delovanje sil na daljavo in na dotik. Praktično preizkusijo seštevanje sil in merijo velikost sile. Preko preprostih naprav preizkusijo, kako silo povečati (vzvod, vijak, hidravlični valj). Vsak učenec sestavi svojo hidravlično roko in spozna osnovno razliko med hidravliko in pnevmatiko ter se sreča s pojmom tlaka.
Starost: 3. – 9. razred
Vse vsebine (delavnice) najdete v spodnjem dokumentu:
Pokličite 040 395 951 ali pišite modra.delavnica@gmail.com