Pred kratkim se mi je pokvaril avto. Napake se ni dalo jasno odkriti. Mehanik je njaprej zamenjal en del. Avto še vedno ni deloval. Nato je zamenjal drugi del in še vedno ni delovalo. Na koncu je bilo potrebno zamenjati motor. Stroški so verjetno presegli ceno avtomobila, ki je že precej v letih. Morda bi se dalo to napraviti bolj učinkovito in bolj poceni. Brez neke vrste poskušanja in opazovanja rezultatov pa nikakor ne bi šlo. Tudi pri poučevanju matematike moramo eksperimentirati. Že če imamo enega samega učenca, je to potrebno, v celem razredu pa še bistveno bolj.
Poskušati je potrebno:
z različnimi pripomočki,
z različnimi načini, kako pripomočke uporabljati,
z različno kombinacijo pripomočkov
z različnimi pripomočki in različnimi metodami za različne učence.
Pravzaprav gre za neke vrste izdelavo prototipov. Naredimo prototip, ga preizkusimo z učenci oz. z razredom. Kar deluje ohranimo, kar ne deluje, spremenimo. Morda nekateri pripomočki ali metode nekaj časa odlično delujejo in potem izgubijo svojo učinkovitost. Neprestano oblikujemo in dopolnjujemo proces poučevanja. Kako začnemo. Vedno začnemo pri našem trenutnem znanju in razumevanju, kako dano vsebino najbolj poučevati.
Ko to naredimo vidimo učinek in rezultate pri posameznih učencih in v danem razredu. In potem spreminjamo, dopolnjujemo in znova testiramo.
Tudi v letu 2023/2024 izvajamo celoletne programe! Delavnice obiskujejo otroci od 7 do 14 let, ki jih zanima tehnika, tehnologija in znanost. Več o delavnicah (kjer so še možne PRIJAVE), prijavah in ceni preberite v nadaljevanju.
Celoletni program pomeni, da :
delavnicepotekajo čez celotno šolsko leto (razen v počitnicah in praznikih)
so delavnice 1-krat tedensko, vedno isti dan, isto uro.
otroku omogoča postopno in učinkovito nadgrajevanje znanja na določenem področju skozi celo leto.
POMEMBNO: Starši, ne veste, ali je takšen program primeren in zanimiv za vašega otroka?
Naša praksa je, da ima otrok po prvi izvedbi delavnice možnost odločitve, ali bo nadaljeval ali ne. V slednjem primeru je za vas prva delavnica brezplačna.
SREDA 16.15 do 17.15 Mladi raziskovalci (kako deluje narava, Lego robotika)
Starost: 7 do 9 let
Cena: 34 EUR/mesec
Otroci bodo raziskovali naravoslovje, tehnologijo in matematiko. Napravili bod več poskusov in konkretnih izdelkov, preko katerih bodo spoznali različne naravoslovne zakonitosti. Naravoslovja se bodo učili predvsem skozi ustvarjanje in izkušnje. Spoznavali bodo tudi tehnologijo: sestavljali LEGO robotke in jih programirali, se srečali s senzorji, motorji in mehanizmi, ki omogočajo delovanje sodobnih strojev in naprav. In še matematika: razvijali bodo prostorske predstave, se srečali z velikimi števili, poskušali, kako pogosto pade šestica in na koliko načinov se lahko oblečejo, če imajo 2 majci in 3 hlače,…. Tisto kar počnejo v šoli, bomo preko izkustvenega učenja in ustvarjanja poglobili in naredili bolj privlačno.
Leonardo, Nikola Tesla, Edison so vsi začeli z idejo, potem so naredili načrt in stvar izdelali. Tudi danes v podjetjih poteka ta proces. Konstrukterji so tisti, ki naredijo velik delež. Na tej delavnici bodo fantje in dekleta islai ideje, načrtovali izdelke s pomočjo računalnika, spoznavali orodja in naprave (3D tiskalnik, laserski gravirni stroj) in izdelali zanimive izdelke. Občasno jim bodo dodali tudi električen ali elektronske komponente.
Matematična dogodivščina za otroke – uganke skozi igro, spoznavanje matematike na zanimiv način. Pri igri in učenju bomo uporabljali didaktični sistem Numicon in ostale materiale za dobre matematične temelje. Namenjeno otrokom, ki imajo slabše številske predstav in tudi tistim, ki jih matematika zanima in jo želijo poglobiti
Svoje otroke lahko na programe prijavite preko spletnega obrazca, ki ga najdete na povezavah pri opisu vsake delavnice ali tukaj spodaj. Prijava je možna tudi preko elektronske poštemodra.delavnica@gmail.comali telefonske številke 040 395 951.