Spletni dogodek
KDAJ: torek 2. marec. 2021 od 14 do 17h in torek 9. marec. 2021 od 14 do 17h (8 pedagoških ur)
Kako pripraviti zanimive dejavnosti za učenje z delom na področju naravoslovja in tehnike.
Namen delavnice je, da se učitelji seznanijo s sodobnimi tehnologijami, preizkusijo izkustveno učenje na različnih področjih naravoslovja, tehnologije in tehnike ter spoznajo preproste in cenovno ugodne načine za seznanjanje otrok z naravoslovjem, tehniko in tehnologijo. Poudarek bomo dali tudi učenju na daljavo – kako lahko uvajamo učenje z delom pri učenju na daljavo.
Vsebine:
Kaj so povedali udeleženci?
Vsebine o vključevanju robotike v pouk so bile razumljivo in preprosto predstavljene. Anica
Všeč mi je bilo, da smo že ob začetku našega srečanja dobili izziv in na podlagi te izkušnje dobili drugačen pogled na podajanje učne snovi v šoli (od konkretnega k abstraktnemu). Na področju robotike in programiranja je bilo predstavljenih veliko uporabnih aplikacij, ki so primerne že za najmlajše šolarje.
Petra
Zanimiva mi je bila ideja o obrnitvi taksonomskih stopnjah. V bodoče definitivno uporabim. Pohvalila bi predstavitev robotike. Sama beseda zveni zahtevno, vendar ste nam pokazali način, kako jo lahko približamo tudi učencem v nižjih razredih. Damjana
S predavanjem sem zelo zadovoljna, saj sem s spoznavanjem in uporabo raznih programov, iger, izkušenjskih nalog izgubila strah pred uporabo vsebin elektrotehnike, robotike in programiranja tudi v nižjih razredih. Zelo mi je ugajalo tudi, da smo vse od začetka do konca bili aktivno vključeni, čeprav je predavanje potekalo na daljavo in tako tudi sami izkusili kako pozitivno na prenos znanja vpliva izkušenjsko učenje.
Lea
Cena je 50 EUR (v ceno je vključen DDV)
Način dela:
Predstavitvam in demonstraciji bodo sledili kratke praktične naloge, ki jih bodo udeleženci delali doma. Skratka praktično bomo demonstrirali možnosti učenja z delom pri učenju na daljavo.
Izvajalca:
Danilo Kozoderc, univ. dipl. inž. Elektrotehnike, prof. soc. in fil.
Darko Zakelšek, mag. fizike
Prijava: